Gwarancja Małachowski
Małachowski mierzy jakość swoich produktów jednym standardem: to czy spełniają one Państwa potrzeby.
Gwarantujemy, że każdy wyprodukowany przez nas produkt jest wolny od wad; dotyczy to zarówno tkanin, dodatków, jak i wykonania.
Jeśli kiedykolwiek pojawi się problem z jakimkolwiek produktem firmy Małachowski z powodu wady produkcyjnej, niezależnie od czasu posiadania, po prostu przekaż go do nas, naprawimy go lub wymienimy.
Jeżeli uszkodzenie jest wynikiem naturalnego zużycia lub niezamierzonego uszkodzenia, naprawa zostanie wykonana w ramach naprawy serwisowej.

W przesyłce razem z produktem prosimy o przesłanie wydrukowanego i wypełnionego formularza reklamacyjnego. (link do formularza)

Produkt musi być czysty / wyprany.
Serwis odzieży i śpiworów
Oferujemy dożywotni serwis dla naszych produktów.
Uszkodzony zamek, rozcięcie, wypalona dziura – nie ma problemu zajmiemy się tym, tak aby nasz produkt posłużył Ci długo.

Uszkodzoną odzież lub śpiwór wyślij do nas, dołącz informację o uszkodzeniu i koniecznie dane kontaktowe.
Pamiętaj aby oddając do nas produkt do serwisu był on czysty, wyprany. Można również zlecić usługę prania u nas.

Do przesyłki prosimy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz. (link do formularza)

Zazwyczaj naprawa zajmuje około dwóch tygodni. W szczycie sezonu letniego i zimowego czas realizacji może się wydłużyć, więc nie zostawiaj sprawy na ostatnią chwilę.

Paczkę należy wysłać na adres:
PSA Małachowski
ul. Skoczowska 49
43-426 Dębowiec